New Wave Profile er en gruppering med over 30 selvstendige bedrifter i Norge og ytterligere 160 i resten av Norden. Vi består av uavhengige profileringsselskaper som allerede har etablert et samarbeid med vår hovedleverandør New Wave Group allerede i 1998. New Wave Group er et svensk børsnotert selskap med sterk fokus på profilering og med en meget sterk varemerkeportefølje. Sammen jobber vi for å skape attraktiv og effektiv profilering for de nordiske selskapene.
Ygårds Hus AS ble etablert 6. september 2005.
Våre ansatte har imidlertid arbeidet med profilering til næringslivet i over 30 år.
Med vår brede erfaring, er Ygårds Hus AS en betydningsfull leverandør av Firmagaver og Profileringsartikler til Bedriftsmarkedet.
Vi har som hovedmålsetning å finne riktige produkter, som gjenspeiler de verdier som ditt firma står for, og som gir markedet de signaler som dere ønsker.
Ygårds Hus AS er svært opptatt å vise miljøhensyn, og legger stor vekt på sosiale og etiske krav hos våre underleverandører. Med spesiell vekt på at arbeidstakere som er involvert i produksjon av varer og tjenester vi formidler, har gode arbeidsforhold og arbeidsvilkår, og at våre leverandører opererer i tråd med menneskerettighetene og gjeldende internasjonale og nasjonale miljøkrav og -standarder.
Du er velkommen til å besøke vårt showrom i Nedre Eikervei 26 i Drammen, eller ta gjerne kontakt med oss på telefon eller mail.
Ygårds Hus AS TLF: 90780189
Lasse Ygård, E-mail: lasse@ygaardshus.no
Marianne Astro Ygård, E-mail: marianne@ygaardshus.no
Scott Ygård, E-mail: scott@ygaardshus.no
Vårt samarbeid skaper ressurser og en felles kunnskapsbank som er direkte brukt til kundenes fordel. Ved å bygge vårt eget internasjonale merke og konsept, får vi også unik kunnskap om denne reisen, det betyr med andre ord; erfaringer vi kan overføre til deg og din bedrift.
Vi vil at du skal føle deg trygg når du handler hos oss. Uansett levering, kvalitet eller valg av produkt. Vi ønsker også å gi deg best mulig service. Dette klarer vi som følge av profesjonaliteten til våre kontakter og muligheten til å tilby et bredt spekter av tjenester. Vi har oppsummert disse i Full Service Concept.
Vi lager profilering som folk føler seg komfortabel med, i sine faglige roller. Vi kaller det merkevarekalibrering. Når merkevaren og menneskene som bærer merkevaren lærer av hverandre, lykkes vi og dere.